Tech3 Budowa oraz optymalizacja stron internetowych SEO

Dlaczego warto reklamować się na Facebooku?

  1. Zwiększenie ruchu w witrynie firmy

Reklama zamieszczona na Facebooku to jedna z najbardziej skutecznych metod zwiększania. Nasza firma tech3 oferuję takowe usługi ale co one dadją? dają nam potężne liczby odwiedzin na stronie www Twojej marki. Kiedy skomponujesz ją za pomocą ciekawej grafiki, intrygującej treści posta i reklamowego przycisku CTA, łatwo zdobędziesz liczących się klientów. Ponadto kampania umożliwi odesłanie ich do witryny internetowej firmy.

  1. Wzrost popularności i rozpoznawalności Twojej marki w Internecie

Duże firmy coraz częściej decydują się na prowadzenie rozbudowanych kampanii reklamowych online, doceniając tym samym drzemiący w nich potencjał. Promowanie Twojego przedsiębiorstwa za pośrednictwem Facebook Ads, umożliwia szybki wzrost popularności firmy oraz zaufania klientów. Ponadto budowana w ten sposób świadomość marki, ma bezpośredni wpływ na jej pozytywny wizerunek tak jak my w tech3, który jest potrzebny do dalszego rozwoju Twojego biznesu.

  1. Dotarcie do większej liczby potencjalnych klientów

Ilość aktywnych kont użytkowników Facebooka przekroczyła już 2 miliardy na całym świecie, a to wskazuje na ciągle rosnącą popularność portali społecznościowych. Reklamowanie się na Facebooku, pozwala na zwiększenie zasięgu Twojej firmy i znalezieniu nowych potencjalnych klientów. Dlatego nie daj się wyprzedzić, dotrzyj do użytkowników Facebooka przed konkurencją.

  1. Budowanie dialogu z klientem

Współczesny konsument nie oczekuje już tylko produktów spełniających jego oczekiwania. Marka, której ufa, powinna wchodzić z nim w nieustanny dialog i budować więź opartą na odpowiedziach na zadane pytanie oraz efektywnych, nowoczesnych reklamach. Natomiast Facebook i wykonane za jego sprawą kampanie reklamowe umożliwiają pozostanie z klientem w stałym kontakcie.

  1. Dotarcie do konkretnej grupy docelowej

Odpowiednio skonfigurowana kampania Facebook Ads ma szanse dotrzeć do ściśle określonego grona odbiorców. Reklama, która jest dobrze rozplanowana, wyświetli się użytkownikom o zdefiniowanych zainteresowaniach, pasujących do profilu promowanej firmy. Niemal chirurgiczna precyzja, z którą są oni selekcjonowani, jest gwarancją aż 90% skuteczności. Wybierani odbiorcy mogą być definiowani ze względu na wiek, płeć, zainteresowania oraz przyzwyczajenia online.

Scroll to Top